
Amb el fred i la baixada de ritme de mercats i activitats fem la Jornada Assembleària de l’Ecoxarxa del Bages. És l’espai per repensar el rumb de l’ecoxarxa, revisar l’estratègia i marcar-nos objectius pel proper any. Aquesta vegada serà el diumenge 5 de març a Cal Massana de Camps.
Per fer previsió de l’esmorzar, dinamització del reball i espais necessitem que us inscriviu aquí:
Començarem a les 9:30 amb esmorzar -convida l’Ecoxarxa!- per estar a les 10h tothom a punt d’entrar en matèria. Farem una dinàmica inicial d’escalfament i revisarem l’últim any dela moneda social en xifres. Després treballarem dos dels temes que tenim preparats fins l’hora de dinar. El dinar és “de traje”, és a dir, compartirem el que portem entre tothom. Això sí, hi haurà una brasa per coure el que convingui. A la tarda seguirem amb els dos temes restants dels 4 que hem preparat i finalment farem el recull de conclusions i acords. Prometem que a les 18:30h ja haurem acabat!
Aquesta vegada hi ha un tema que volem treballar especialment i que potser no hem tingut prou en compte fins ara: l’Acollida de nous membres. Tant els nous membres de la xarxa com les incorporacions a l’assembla. Si normalment la jornada assembleària ja és la millor ocasió per començar a participar a l’assemblea de l’Ecoxarxa, aquest any encara més! A més d’aquesta qüestió, hi haurà tres temes més que són ja vells coneguts però que cal seguir treballant: la dinamització de la moneda social, el Punt d’Intercanvi i els Mercats de l’Estraperlo.
Insistim que si et planteges donar un cop de mà amb l’Ecoxarxa aquesta és la millor ocasió per començar!