La Fira del consum crític de Monistrol de Calders ja és una activitat consolidada del juliol bagenc, i com en edicions anteriors hi farem el Mercat de l’Estraperlo. Això serà el dissabte 16 de juliol a partir de les 17h de la tarda.
Les parades del Mercat serem al mateix lloc de l’any passat, al carrer que dóna a l’ecobar. Com sempre, si voleu posar parada cal que us presenteu amb temps per treure el cotxe abans de l’inici de la fira, amb taula i cadira i els vostres productes. Per a poder fer previsió de l’espai necessari, necessitem que ens aviseu ja mateix (i abans de diumenge 2) al correu de l’ecoxarxa horabages@gmail.com.
El mercat anirà acompanyat d’activitats, tallers, sopar, música… Compartirem el cartell tan bon punt surti del forn. Agraïm al grup de consum La Meuca per tornar-nos a convidar a la fira 🙂